Penny 8 år!

Igår fyllde vår fina, omtänksamma, kloka, snälla, fantastiska, fotbollstokige tösabit, Penny 8 år!!!! Gud vad tiden går! Vi hade främmen hela förmiddan där det fikades och busades! Penny fick super fina presenter och hon va sååå nöjd! Idag fortsätter firandet, och nästa helg ska hon ha kalas för kompisarna.

Pennys fotbollssäsong har ju startat och som vanligt har dom rivstartat med två stora vinster. Penny har gjort magiska 16(!!!) mål på 2 matcher, och ändå va hon inte alls nöjd efter förra matchen då hon va alldeles för trött (matchen va 9 på morgonen) haha!  Dom är så duktiga tjejerna och jag är så stolt över laget! Vilka tjejer vi har! Till helgen möter vi kaif.

Jag har också haft match... Seger vart det med 3-0 mot betsele, och två mål av mig. Vi va inte alls nöjda efter matchen, men skönt med seger! 

Nu ska jag plugga, mindre än 2 veckor kvar till tenta nu.....

Förra helgen då vi hejade fram Frans till en 5:e plats!


Ny cykel till födelsedagstjejen! 
Wilma som vart hos oss i helgen.
Gull.
Pojkarna grus.
Paketöppning.
Vattenkrig och bus på födelsedagen.
Främmen.


Tårtdax!


Reggy.


Hemmagjord-pizza-på-grillen-middag!

Bästa tjejen❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0