Disco!

Oj så bedrövlig jag är på att skriva här. Tiden räcker helt enkelt inte till. Nu är iallafall VFU:n över och nu återstår "bara" redovisning av de två VFU-arbeten vi gjort och en enorm tenta den 3 Juni! Sen är det "sommarlov". Så skönt!

Vart som sagt fullt upp med jobb å plugg och fotboll, de ha vart middagar med vänner, bus, mys å kärlek! Penny har vart på sitt livs första disco idag, så spännande!

Imorrn så är det match för min del, mot Umeå ik. På söndag är det seriepremiär för Pennys lag, mot Morön. Vi ska se till att krossa vi båda två :)


Foton från veckorna.

Vårt lilla pluggo.

Valborgs med fam Andersson/Ögren.







Bästa bror och Reggy.
Mina tre hjärtan.
Ziggy med polarna Harry och Colin.
Penny med bästis Mira.
Gull.
Lova och Ziggy.
Lillbubben som både hunnit med ögon och öroninflammation, men nu är han snart hundra igen!
Penny redo för disco.

Ziggy och jag.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0