Påsk!

Glad påsk på er alla! Pappan i familjen och storbarnen åkte just till Hemavan för att möta upp familjen Lundström. Jag och lilleman valde att stanna hemma då vädret inte såg allt för lockande ut (snöfalllll), och då åkningen med Reggy inte lär bli många timmar per dag så känns det inte så superkul att vara i snöväder övrig tid. Så vi ska vara hemma och mysa och hitta på roliga saker ist!! Men jag håller tummarna allt vad jag har att solen kikar fram så dom där uppe får en fantastisk helg!!!! Kommer längta ihjäl mig! Men tur jag har lillgrisen här hemma!

Två träningsmatcher har jag hunnit med sen sist, mot Kågedalen och mot Sunnanå f-19, vinst mot båda trots inget bländande spel. Men kul har det vart iaf!

Sen så har vi hunnit med en massa andra roligheter såklart, bland annat pulåkning i vithatta och finfrämmen utan Vera, Ludde och barnen. Blev grillat, några glas vin, spel och skratt. En super trevlig kväll som vi snarast måste göra om!

Sen är ju VFU:n i full gång sen två veckor tillbaka. Det är superkul och jag lär mig massor hela tiden. Vilken lyx att få vara på gyn och förlossningen, tänk att jag hade sån tur!!!

Ha en bra fredag allesammans!

Sötis som hade magsjuka förra veckan.


Vithatta.



Ziggy och Lovis.
Tindris och Penny.

Lova med lillebror.
Min tjej!

Reggy och Kalle pussas.
Badpojken.
Spelmys.
Myskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0