Jul, kära jul!

Julen är över och ett nytt år är här. 
Julveckan va super och det har vart full rulle med massa trevligheter.

Julafton va vi hos oss och hade julfrukost med Robins syster med familj, Robins mamma och morfar. Barnen bytte julklappar och vi hade en super mysig julmorgon❤️
Vid tre-tiden drog vi till mamma min, dagen och kvällen bjöd på jättegod mat i mängder, jultomte, fantastiska julklappar, skratt, spel, julklappsleken och mys. Tack för en fantastisk jul hela gänget!!

Juldagen drog familjen till Kallholmen till familjen Lundström där även Robins mamma, mormor och Tobbe va. Vi blev bjudna på supergod middag och efterrätt, och även här fick barnen fin-fina julklappar.

Barnen har fått så fantastiska julklappar i år och dom är så himla nöjd med allt!!! Vi är så tacksamma❤️

På annandagjul va vi bjudna till Danne och Harry på middag, men tror ni inte att både Robin och Ziggy började spy där. Sjukt trist!!! Och så grymt typiskt när man är bortbjuden på så fantastiskt god mat och hela högen längtat så att få hänga! 
Dagen efter va det bara att ställa in julfikat vi planerat med Vera och Ludde med barna, så trist! 

I onsdags va det dax för Fotbollscup med mina tjejer, alltså Pennys lag. Vilken super rolig dag!!! Dom va så fantastisk duktigt allesammans och kämpade så bra!!! Är så stolt över dem!

På kvällen kom broder och gästade oss och åt och drack lite vin. Verkligen trevligt! 

Utöver detta ha det vart andra kära småbesök lite här och lite där, lite shoppingrundor, fotboll för mig, m.m, m.m...,
Och slutligen igår va det dax för nyårs, en nyårs med goooood mat, god dryck, bomber och raketer, bus och KÄRLEK! 
Önskar er alla ett gott nytt år!!! Och tack 2015 för alla underbara minnen, ett perfekt år!❤️ 

Lite blandade bilder från dagarna.

Fina❤️

Penny får julklapp.
Och ziggy såklart.
Förväntansfull.

Reggy med bästa morbror.
Såå nöjd Ziggy med nya legot.

Lycklig tjej!

Jag och gumman.
Stiliga lilla vän.
Jag och älsk❤️
Hela julgänget❤️


Jag och Reggy.

Julklappsöppning hos kusinerna.


Reggy med bästa faster.

Julcupen! Här gör Penny ett av sina måååånga mål.
Fintar.


Min älskade familj igår❤️






Kommentarer
Postat av: Anette

Min älskade familj också.

2016-01-02 @ 15:55:12
URL: http://stormcrest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0