Snart jul!

Ja Gud vad tiden går fort, nu endast några få dagar kvar till den stora dagen, julafton! Ungarna håller verkligen på att längta ihjäl sig! 


Just nu är det fullt upp i skolan, jag och min fina vän Jonna skriver tillsammans och den ska vara inlämnad 5:e januari. Det är väldigt kämpigt emellanåt, men vi ska nog fixa det! 

Annars rullar allt på i vanlig takt, med fotboll, barn-aktiviteter, dansuppvisning för Ziggy, innebandysamandrag för Penny, dejter och middagar  med vänner, mys med familjen, 70-års fest, osv,osv. Värt att lyfta lite högre är att Ziggy haft uppgradering på brasilianska ju-jutsuin, Lill kingen! Och även att jag och Robin firat träbröllop, de ni! Det firades på bästa sätt med middag och lite party hos fina Mariell och David, fantastiskt trevligt! 

Nu väntar en fullspäckad vecka med plugg, julklappsinhandling, dejt med bästa tjejerna, och julfirander!

På återseende! :)


Penny och Mira.
Två av mina älsklingar.
Bus!
Hårdingen :)
Ziggy och sötingen Tilly.
min tjej!
Julgrans-fix!
❤️❤️❤️
Party med underbara Jonna, Elin och Amanda!
Sötungarna Lova och Ziggy.
Uppgradering 🌟
Underbara vinter.
Fika med bästa Vera ❤️
Badkillen vår!
Penny, Ebba och Reggy på 70-års party!
Lill gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0