Fredag!

Första VFU:n är över, i veckan har vi haft en skolvecka och från och med måndag är vi på VFU på kommunen 4 veckor. Hoppas på lika roliga veckor där!

Idag är jag och grabbarna "lediga", när man går högskola är man aldrig pluggfri, så ska väll försöka plugga lite ändå. Ska även försöka hinna upp på Solbacken en sväng och handla högrev (blir burgare ikväll) och lite alkohol då det vankas lagfest imorgon! Ska bli sjukt kul! Men innan lagfesten är det tränarutbildning heeeeele dan för min del.

Förra helgen spelade vi domarcupen, vi är mycket nöjda då vi gick igenom gruppspel och semifinal utan några problem och i finalen fick vi som väntat möta Morön som har höga förväntningar i deras div 1 spel i sommar. Blev 1-1 efter ordinarie speltid samt förlängningen så straffar va tvungen att kora en vinnare. Sjätte omgången avgjorde Morön, kändes surt!



Här kommer lite bilder från endel av våra hyss sen sist!


Reggy och Kalle, sötpruttar!!!
Jag och Reggy morgonmyser.
Penny med faster Rebecca.
Bowling med Robins släkt.


Mina två gangster ute på skatetur.
Många cykelturer har det blitt.
Sötnosar.

Penny och Rasmus.
Brorsan och Reggy busar.
Gull.
Ziggy och Colin, galenpannorna!
Bad och glass... Och nyklippt!
Ziggy redo för Biltur.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0