Vinster!

Dubbla vinster i helgen! Lördag för mig, 2-1 mot Gimonäs, 2 baljer av mig trots sega ben, underbart!
Söndag va det Pennys tur, 13-3 mot myckle denna gång och 6 baljer av gumman. Bra fotbollshelg med andra ord!

Lördagen va vi efter min match bjuda på  fest hos Kippe och Helena. Härligt folk va där, vi grillade, drack gott, myste framför brasan, och barnen lekte och myste glatt under hela kvällen. En toppenkväll!!

Söndagen va också toppen, lunch och solhäng med Olov och Carina med barn efter Pennys match och slutligen middag, SURING, hos mor min. Så jävulskt gott! Vi han även med ett glas rosé och några omgångar fotbollskrocket innan det va dax att cykla hem!

Måndag, tisdag har inte bestått av mer än jobb och fotbollsträningar. Idag börjar jag inte jobba fören kl.15.45 så nu är jag hemma med pojkarna som leker kurragömma för fulla muggar. 

Penny med Ebba som vi fick fira i fredags.
Colin och Reggy diskuterar.

Korv med bröd.


Carina och Rio på fest!
Mys.
Penny och Mira.
Penny tränar på att klacka upp bollen från backen!

Gullpajkarna Rio och Ziggy.
Chill.
Carina och Rio myser.

Suring hos mamma.
Å vine.
Gull.
Grabbarna mina.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0