Fotboll.

Vart mycke fotboll som vanligt och nu även Sveriges EM-kval. Den matchen vet jag inte direkt om jag kan skryta upp, men nya tag tisdag, då jävlar hoppas jag dom levererar!

Min match i lördags va helt ok, 1-1 borta mot fjolårets div 1:orna spöland vännes. Hade dock kunna bli vinst, vi va närmast, men vi fick nöja oss med 1 p!

Pennys match igår blev vinst igen, dock inte bästa kämpar insatsen. Står även klart att dom redan vunnit serien igen, fast det är en omgång kvar. Mina 07:or spelade samma tid, så den matchen fick Carina och Per ta. Dom spelade 0-0! Mina duktiga brudar!!!

Nu ska jag försöka vara lite duktig och göra nån nytta här hemma. 

Gumman som började hiphop igår.

Pojkarna mina.


Älskligen.
Lillhjärtat.
Ziggy och Harry.
Mys till fotbollen.


  









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0