Överaaaaaaskning!

Ja förr-förra helgen hade mina homies överraskningsfest för mig... Anade nada kan jag lova! Dom hade ställt till med en underbar dag med träning, lekar, ostbricka med bubbel i relax, och maskerad ala melodifestivalen med god mat och karaoke på kvällen med alla killar. Det jobbiga"taskiga" jag fick göra va att cykla omkring på dagen några ggr med en utsmyckad cykel och ta massa Selfies med fula rönnskärskläder, haha, så hemskt!  Men det va det såklart värt! Så sjukt kul och underbar dag/kväll! Man blir så rörd och sjukt glad att ens vänner firar en på detta sätt. Ni är underbara!!!!! Tusen tack igen allihopa!!❤️
Några bilder från kvällen.
Bra bror min hade med kameran!

Robin och Ludde.

Show på hög nivå!
Kaisa och Malin.
Emmelie och Vera hade gjort världens bästa och finaste sång till mig, så fanstastiskt! 
Syskonen Lundström också.
Hela gääänget❤️


Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0