Gott å blandat.

Dagarna bara springer iväg, shit snart är det juni (!!!!)... Hoppas lite sol och framförallt värme är påväg snart bara, vill ha sommar nu!!
Dagarna spenderas mestadels hemma nu när jag har tenta nästa vecka, har grymt svårt att hitta motivation, och det är väldigt, väldigt svårt att plugga med Reggy vaken, och eftersom han endast sover en gång per dag nu sen ca.2 veckor tillbaka så blir det inte mycke tid helt själv. Men jag kämpar på!!!
Annars har jag hunnit med några dejter med Vera och co, en fika med Emma och Elise, fotboll såklart, mys och bus med familjen. 

Imorgon är det bortamatch i Umeå, känns skit kul! Alltid lika mysigt att få sitta i lugn och ro i bussen fram och tillbaka och tjattra om allt och ingenting med bästa Vera. Jag ska bjuda på lunch i bussen och hon ska ha med kaffe och kaka till hemvägen. Laget vi ska möta då, jo Gimonäs, ett bra gäng som spelar bra fotboll. Det kommer bli tufft, men jag känner på mig att det blir 3 poäng imorgon!!!! Hoppas alla är taggade!

Fika med dessa snyggingar.
Ziggy spanar.

Ziggy som flicka, så söööt!

Snyggingarna Penny och Ebba.

Reggy gull.

Lova och ziggy gullungar.

1000 ggr per dag. 

Fotboll.
Reggy.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0