Chill!

Vart en rikti chill helg, med familjen och en riktigt underbar en! Vi har igentligen inte gjort mycket utan mest bara njutit av väder, dryck, mat och varandras sällskap! Så underbart att äntligen få känna lite sommar, finns nästan inge bättre!
Pappa och Marianne va förbi en sväng på lördag afton och vi hade ett litet kalas för pappa och Reggy eftersom båda fyllt år, supermysigt!

Igår hade vi sista matchen för vårsäsongen med tjejerna, mot luaik, blev stor vinst 15-0 och åter en hel del mål av vår duktiga tjej! Vinsten innebär serieseger (fast vinst och förlust finns igentligen inte i den här åldern, utan matcherna är endast träningstillfällen och för att det är kul!) Är så stolt över tjejerna som är riktigt tuffa och kämpar sååå bra!

Nu äre sommarlov ett tag, från både min fotboll och tränarrollen. Är skönt eftersom det innebär sååå mycke mer tid över till annat. Men ärligt så saknar jag allt redan... Jag älskar fotboll!

Presentöppning.
Min älskade pappa och min fina barn.
Underbara Marianne.
Reggy och Penny.

Tok Ziggy.
Vattenspridaren under stuttsmattan alltid lika kul!
Bus pojkarna.
Njuter.
Skratt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0