Inte som man tänkt sig!

Nä gårdagen hade vi planerat och tankar om en kanon dag! Robin skulle för det första sluta tidigt, redan 08.45 kom han hem... Sen skulle vi bara mysa fram till min fotboll (beach soccer i boviken) va såååå taggad! Och vilket jäkla goooväder! Sen god middag och lite vin och mys! MEN... Det blev inte alls som vi tänkt... Robin har haft grymt ont i magen sedan torsdag så att åka till boviken och lira boll va inte självklart, men jag drog iallafall. Hann dock bara spela en match sen va jag tvungen köra hem då älsklingen inte alls va bra!!! Så barnen vart utkörda till underbara barnvakter som kunde ställa upp och sen upp på akuten. Där spänderades resten av dagen! Robin har sovit hemma inatt då han fick en spruta i baken igår då dom misstänkte gallstensanfall... Vi får se hur dagen blir idag....

Annars har veckan vart kanon! Hyfsat varm iaf, så vi har mestadels vart ute och busat på på gården, i lekparker, ja lite här å där! Ha även haft besök av Vera och barn, alltid lika underbart mysigt! 

Glass, glass...
Mina tre älsklingar.
Pojkarna bus.

Ziggy och lova fikar.
Söta Kalle.
Kalle och Tindra.
Penny och Tindra hoppar stuttsmatta med vattenspridaren.
Ziggy och Tindra.


Reggy och Kalle.
Vackra vän.

Lillgubben.


Lekpark.


Kubb, sååå kul!


Mitt fina lag, dock några som fattas men. Grymt roligt att spela beachsoccer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0