Julen över.

Ligger lite efter i bloggandet så blir ett litet inlägg nu först om dagarna från juldagen till dan före nyårs! 

På juldagen va vi här hemma och bjussar på mat, hade julklappsutdelnimg och bara mös på med mamma, hennes sambo Åke, min bror Daniel, och moster Jeanette och Ylva från Gbg. Vilken härlig kväll, och så fina julklappar!!! 
Lill gubben.



Lördan vart en dag fylls med både sorg och glädje! Vi sa på förmiddagen förväl av bästa mormor. Begravningen ägde rum på Alhem och va väldigt fin men även sååå sorglig. Åh vad jag saknar mormor, och det känns så sjukt konstigt att hon är borta!!

Fina bror och Penny.




På kvällen drog vi hem till pappa och Marianne där vi bjöds på super god 3-rätters, god dryck, fin-fina klappar, spel och glädje.

Julklappas öppning.

Robin och brorsan.
Jag och ziggy.


På söndag hade jag turen att vara bjuden på brud middag hos Kaisa. Hon hade så super god mat, och ett och annat glas vin sjönk ner!! Vilken super rolig och trevlig kväll, tack Kaisa och tack brudar!

Resterande dagar har vi hunnit med massor också... Firat Rio som fyllt 4 år, massa fotbollsträningar, massor av mys osv,osv... Känns som det vart något i prencip hela tiden, men jag klagar inte, hehe! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0