Burgare.

Idag hade vi turen att få besök av Vera och barnen, vi hade julklappsutdelning, ååh vilka fina grejer vi fick, tack igen!!!! Sen fikade vi lite och tjattrade i vanlig ordning. Så trevligt!

I afton så har Robin och Ziggy testat göra egna hamburgare från grunden, alltså malt köttet själva till och med. Tusan så gott det blev!!! Blir att göra fler gånger kan jag lova!

Igår hade Penny turen att bli bjuden på dejt av bästa alec... Statstur, fika och bio... Vi hade en lycklig tjej kan jag lova!!!! :) 
När jag kört upp henne till stan drog jag och små-grabbarna upp på Solbacken en sväng för lite shopping och en fika, medans Robin tatuerade, såå mysigt! 

Imorgon startar sunnanåcupen, första match har vi kl.12... Sen kl.16, blir sjukt spännande... Håll tummarna för oss :)

Crazy kid!! Som gått 4 steg nu...



Ziggy maler.



Robin med slutresultatet.

Penny strumpan som va på dejt igår.

Mys-Fika på Waynes.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0