Sidecut.

Sista dagarna har vi inte gjort mycket alls. Lite bus, lite myspys, lite lek, lite fotboll, några filmer, lite plugg, lite städning, litet kalas för Ziggy (pappa o farmor, farmor hade inte grattat än) osv, osv.

Penny har ju klippt sig också, igår! Efter drygt 1-2 års tjat om sidecut som jag nekat till eftersom jag trott hon ska ångra sig, gick vi nu med på det. Hon är ju så stor nu så hon är ju fullt medveten om att det inte bara är att ångra sig utan att det tar ett jäkla tag att spara ut. Hon vart så grymt fin, shit! och har hon utsläppt hår går det fortfarande att dölja om hon så skulle vilja nån gång. Hon är världens gladaste!

Jag är såååå trött idag... Skulle vilja sova en stund men skulle både behöva städa och plugga medans Reggy powernapar. Vi får se....

Ha en bra dag!


Jörnskaka, MUMS!

Nyklippt och plattat hår.



Showar, soooom vanligt!


Min bebis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0