Små julaftnar!

Vi har redan hunnit med tre små julaftnar, full rulle direkt! Lördag vid 15-tiden drog vi till pappa och Marianne för lilla julafton. Hela deras barnaskara och barnbarn kunde närvara, fantastiskt! Dagen och kvällen bestod av supersmarrigt julbord, sång, lek, efterrätt, fiskedamm, tomtebesök, underbara julklappar, julklappsspelet och massa kärlek. Tack för en supermysig tillställning❤️

Söndag vid 13-tiden drog jag och pappa till skärgårdshemmet till farmor för lilla julafton där. Det va massor med folk och vi bjöds på goofika, godis och kaffe. Även här kom tomten på besök vilket va uppskattat!  Underbart!

Kl.16.00 så skulle familjen vara uppe i Piteå hos Robins lillasyster Rebecca och hennes kavaljer Johan. Robins släkt på hans pappas sida va där och vi bjöds på jätte god mat och julklappar delades ut. Barnen fick super fina saker, som vanligt! Vid kl.20 så körde en slutkörd familj hem igen efter en hel-trevlig kväll!!!!

Alla fina barn!
Stora...
Och små...

Jonathan och minstingen.

Min fina bror och gumman min.
Jag och lillvännen.
Slutkörd Reggy slocknade före jultomten kom på besök.
Vackra, underbara dotter.



Robins pappa Per med alla hans barn och barnbarn.
Fina flickorna och kusinerna Ebba och Penny.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0