Grattis Ebba!

Dom härliga dagarna fortsätter och jag börjar känna ångest över att jag tror det snart är över.... Vill så gärna ha värme! Tur det inte är så länge kvar tills vi åker iaf!! 

Ska börja med att gratta världens bästa Ebba dom fyller är idag, tänk att du börjar vara så stor, du som bara va en liten prutt(1,5 år) när jag lärde känna dig. På fredag ska vi gratta dig, vi längtar!!!

Dagarna som gått då... Ja Penny har hunnit ha match igen och denna gång blev det åter vinst, denna gång med 9-3, matchen kortades ner något pga värmen. Penny stod denna gång för 8 av målen och har nu gjort 16 mål på 2 matcher (21 mål på de tre senaste). Morsan här ligger lite på läää, men det är som många säger; det är jag som får se och lära från dotra och inte tvärt om, haha! 

Ziggy han ha vart i Hemavan i helgen han... Han hade turen att få följa Danne, Sandra och Harry. Han hade haft skit kul, tack för att Ziggy fick följa med på en toppenhelg med er!!!

Vi har även hunnit med timmtals av spontanfotboll, träningar, mys och bus som vanligt, middag hos Olov och Carina med barn (såååå gott och trevligt, som vanligt!).

Inskolningen går toppen för lille Reggy, idag har han vart där själv ända till efter vilan. Men Gud vad tomt det blir här hemma när alla barn är borta!!!!

Gull.


Konsättaren.




Penny i närkamp med kusin Ebba.

Födelsedagsbarnet, we love u❤️



Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vilken målskytte, roligt!! :)

2015-08-26 @ 16:02:44
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0