Ledig dag!

Första lediga dagen på länge, så skönt! Penny är på skolan och Robin är på dagis med pojkarna. Gick superbra för Reggy igår, så nu hoppas jag det går minst lika bra idag! Till veckan ska jag ta över inskolningen, så spännande!

Igår hade vi en superhärlig dag här hemma, vi bara njööööt! (Förutom 2h jobb för mig). Vi badade i poolen, busade, spelade fotboll, chillade i solen, tog ett glas rosé, mm. Vi bjussade även Danne och Harry på lite käk, så trevligt!

På kvällen när barnen somnat så överraskade Robin mig med mys i trädgården. Han hade dukat upp med massa ljus, rökelser, vin, lite snacks, vattenpipa och kortspel. Där satt vi till midnatt och bara njöt av sommaren och varandras sällskap!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket dagis/förskola har ni till pojkarna :)

2015-08-23 @ 12:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0