Onsdag.

Full rulle här, med både det ena och det andra på shemat. 
Ännu en vinst har vi hunnit med, denna gång i söndags mot myckle. 3-1, (i underkant)och ett mål fick jag göra. I helgen är vi spellediga och nästa helg är det domarcupen, blir spännande!

Idag har jag och Reggy vart på dejt på stan med Vera och Kalle, och Frida och hennes Märta. Vi hann med lite shopping och lunch på Waynes, såååå mysigt!! Efter jag hämtat barnen kom Carina och co med gofika, lyxigt värre!

Imorrn fyller visst jag år.... Men blir inge firande imorgon utan på fredag. Så vi låssas som att det är på fredag ist, så får jag en extra dag som 23 ;)

Ute på promenad.

Ziggy och Robin.


Gumman.

Äter surt äpple och redo för stan.

Lunch dejt med dessa snyggingar.
 Ziggy och Penny.


Mys.
Sötis.

Penny och Reggy.

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0