Egypten!

Ja då har det gått några dagar sedan vi kom hem från en riktig toppen vecka i Egypten!! Landet i sig är inte vackert... Sand, sand, sand överallt.... Ingen växtlighet i huvudtaget. Och stranden inte märkvärdig alls! Så att gemföra på så vis med andra länder vi besökt som Thailand, Aruba, dominikanska osv, det går inte ens! Men all-inclusive hotellet vi bodde på, shit(!!!!) det hade allt!!! 9 polområden, flera restauranger, 9 barer, fik, osv, osv. Det va som en liten stad med små mysiga gator. Och råga på det så hade vi gratis inträde, mat och dryck på den gigantiska vattenparken på andra sidan gatan också och där kan jag säga ett flertal timmar per dag spenderades!!  Nog det bästa hotell vi bott på och både vi vuxna och barn hade en sjukt rolig och härlig vecka. Tack igen bästa svärmor för resan ❤️

Här kommer bildbomb.

La familja redo för vattenlandet.

Vattenbanor.


Jag och Robin.
Reggy.
Penny.
Jag och lillan.
Frukost.

Roooligt!

Bad i annan pool.

Poolen just utanför vår balkong.
Middag på thairestaurang.

Mumie på museum på hotellet.

Penny med farmor.
Robin och Reggy.
Sockervadd varje dag!!

På väg för middag.
Robin och Reggy.
Puss.
Vi köpte en vattenpipa.


Ziggy cowboy.

Efterrätt.


Rida kamel fick man också prova på helt gratis på hotellet.




Sötis.


Penny och ziggy.

Utekväll utan barnen❤️

Jag och Reggy.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0