Malin 30 år!

Igår fyllde min fina, underbara vän Malin 30 år. Du ska veta att du är fantastisk! Grattis igen 


Idag har jag och en annan god vän, Veronica, vart på stan med smågossarna och inhandlat lite paket inför helgens kalas och passade såklart även på att ta en fika... Så himla mysigt och trevligt! Synd tiden ska gå så fort varje gång bara!

Igår hade Penny och hennes lag sista matchen för denna säsong, och vilken sommar det vart! Dom har blivit så duktiga, och jag är så stolt över brudarna! Dom fick avsluta med en vinst och 2 mål fick gumman göra! Nu är det avslutning nästa helg... Längtar redan till vi ska sätta igång igen!

Nu sussar alla våra fina barn, karln tatuerar, så nu ska jag ta mig ett glas rött och invänta att karln ska bli klar så vi ska sätta på champions league och PSG såklart!  Goookväll på er! 

Min underbara tjej!

Fika med bästa Vera.

 Nybadade älsklingar äter kvällsfika... Ziggy i Pennys nattlinne :)


Lillgubben.

Godnatt :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Tack vännen!! ❤️

2014-09-18 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0