Födelsedagar!!!

En mer än fullspäckat födelsedags-slut på veckan!!! Mina underbara svägerskor Emmelie och Rebecca fyllde 30 år och 18 år i torsdags, idag fyller min farmor 85 år och min mormor 87 år.... Så kalas torsdag för Rebecca, igår för mormor, idag för farmor och imorrn för Emmelie. Underbart! Stort grattis till allihopa igen, älskar er alla 

Idag är det fotbollens dag i skelleftehamn... Så pennys lag ska möta pojklaget 07/08 nu på dagen, så spännande!  Själv ska jag också spela match så jag missar tyvärr det prestigefyllda mötet och  drar i väg till åkullsjön för toppmöte. Tyvärr så har vi många spelare borta, men då får vi hoppas dom yngre spelarna får visa framfötterna :)


Lill glaskiten

Emmelie busar med Reggy.


Mina stora fina barn.


Rebecca och Johan.

Reggy springer omkring.



Fina mormor.

Gumman.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0