Helg igen.

I veckan har Robin jobbat över alla dagar förutom i onsdags, idag får vi hoppas han slipper så vi får ha fredagsmys!! I onsdags passade vi på att storhandla, alltid lika roligt tycker jag! Tror alla i familjen tycker det!! Kvällen avslutades med rökta räkor, aioli, färskt bröd och ett glas vin med mannen... Underbart!

Igår hade jag och Reggy turen att få komma till Vera och Kalle och äta nybakta suuuupergoda scones medans Penny va på skolan och Ziggy förskola. Så trevligt, tack för det!!! 
Strax före kl.13 åkte jag och hämtade älsklingarna+Mira och drog och köpte munkar och for hem för mellis, lek och mys! 

Imorrn är brudarna bjudna till Malin på middag och vin... Ska bli så himla kul, ser jag verkligen fram emot!!!

Trevlig helg!

Mys.

Kul att storhandla!


Kul att fingervirka.


Plattat hår på brudarna.


Sover så sött.








Kommentarer
Postat av: Anette

Älskar mina fina...

2014-11-15 @ 16:50:31
URL: http://stormcrest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0