V.36

Har inte hänt så fasligt mycke sedan sist... Penny (och jag) har haft hennes andra fotbollsträning i söndags! Super roligt tycker nog både jag och hon... Och alla andra småbrudarna verkar även dom tycka det är super!! Måste ju vara ett gott tecken när nästan alla skriker att det känns som träningen endast vart i 3 min, alldeles för kort :)

Igår va jag hos barnmorskan, alltid, alltid lika mysigt! Allt såg prima ut... Förutom att det nog blir ännu ett tillväxtultraljud om en dryg vecka... Men det blir bara mysigt att få se lilla livet ännu en gång innan ankomsten :)

Idag efter skolan så drog jag direkt och hämtade barnen, Robin jobbar eftermiddag idag! Vi har bakat supergoda kolasnittkakor med maraboo Daim i, mumsfilibabba!! Rekommenderas!!

Nu sover snart barnen och jag ska gå raka vägen till soffan och krypa ner... Så skönt!

Kakorna.

Kvällsmys.

Vi läääääängtar ❤️

Gullunge i solen.
Mage v. 36.


Älsklingarna!



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Dom kakorna vill jah smaka!!!😜

2014-05-13 @ 06:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0