Underbara dag!!!

Ååh så härligt med sommar, jag ÄLSKAR verkligen värme, och jag mår nog aldrig så bra som när det är riktigt varmt!!! Snälla låt det hålla i sig!!!!

Förmiddagen spenderades i hängmattan, vid lunch kom Robin hem med pizza, muuuums! Sen drog jag ut datorn i solen och försökte se lite föreläsningar om läkemedelsberäkning då jag hade tänkt göra tenta på det imorrn. Måste säga att min skol motivation är på noll just nu... Vill bara ha bebis och njuta av sommaren med familjen. Kan typ inte tänka på något annat! 

I eftermiddag kom brorsan, mamma och mormor hit på middag och fika för att fira Penny. Vi bjöd på grillat, tårta och kakor, och dom hade med färska jordgubbar och grädde... Är något mätt kan jag lova!  Vilken underbar afton i kvällssolen!!! 

Imorrn väntar barnkalas :)

Lite kort från dagen.

Hängmattemys med 38 veckors magen!

Försök till lite plugg....


Present öppning.


Hela gänget förutom Robin.


Mamma, penny och mormor ❤️


Robin och Ziggy.


Fina bror.

Smutsiga Lillgubben.


Vackra mamma och penny.


Penny glad över det hon läser på födelsedagskortet :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0