Morsdag!

Igår var det morsdag, och himlar vilken bra dag det är!! Hihi! Började dagen med en sovmorgon, frukosten serverad med nybakt bröd och mumsigt tillbehör. Barnen kom med en bukett blommor från dom var och ett stort paket somninnehöll världens finaste picknickkorg med alla tillbehör som behövs i. Så nu jäklarns ska det bli picknickar i sommar!!! Penny hade även skrivit världens finaste kärleksbrev och ziggy målat en teckning ❤️ 

Efter lunch gick vi besök av Robins syster och kille som ville uppvakta Penny, så vi fikade lite och tjattrade på, penny fick en jätte fin klänning!

På aftonkvisten bjussar vi hit Robins mamma på grillat, mums! Klart hon måste uppvaktas också :)

Min mamma uppvaktade vi redan på lördagen då vi blev ditbjudna på goomiddag. Lyx!

Hoppas alla mammor hade en lika bra morsdag som jag!!!!

Efterrätt hos mamma i lördags.

Bror och penny.


Jag och min brud.


Mina fina killar.




❤️
Penny mannekängar men hennes nya kläder :)






Kommentarer
Postat av: Mli

Hej måste helt ha missat ditt meddelande. Vi ska inte vänta med att byta ut på bloggen tills lilleman är född då? Tänkte de kunde va kul att ha honom med också.

2014-05-27 @ 13:10:26
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0