Min älsklings tjej 6 år!

Idag har vart en fullspäckad dag, minst sagt!!! Först skola till strax före 15... Sen hem, städa, baka tårta, förbereda all fika för att kl.16.30 vara på tillväxtultraljudet i stan. Allt såg bra ut med lille gossen, men han hade inte riktigt följt sin 7% över normalvikt-kurva, utan låg nu på ganska precis normalviktig. Uppskattningsvikt på bebis om jag går hela graviditeten ut är runt 3500g. Blev även kallad på ytterligare ett UL den 3 juni, om jag inte hunnit föda då. Så vi får vänta och se :)
Efter UL så drog vi på drive in på MAX för att slänga i oss middag på vägen hem... Kl:17.45 hämtade vi barnen och kl:18.00 kom hela tjocka släkten (förutom min mamma, mormor och bror, son kommer imorrn) för att uppvakta våran älskade lilla tjej som just fyller hela 6 år idag! Vilken härlig kväll med fika i solen, super fina presenter och all fina släktingar!! Penny somnade som världens lyckligaste kan jag lova!!!

Nu ska jag för först gången idag lägga mig på soffan och slappa, fy faaaan vad skönt det sk bli :) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0