Fredag!

Vart en bra dag med alldeles för lite nytta... Började dagen med extra besök hos barnmorskan för mätning av kistan... Och visst blir det ännu ett tillväxtulttaljud till veckan. Men vad gör det... Om inte bebis hittar ut före vi hinner dit så ser jag mer än gärna på den igen på skärm :)
Efter BM besöket har jag hunnit med lite plugg och en heeeel del soffhäng! Lite för mke... Känner att denna kurs kräver lite mer än detta om jag ska fixa den! 

Iafton har Penny suttit vid köksbordet i ca: 2 timmar och skrivit inbjudningskort till hennes kalas... Snacka om disciplin! Hon är så duktig och noggrann... 
Själv har vi andra försökt njuta lite av det härliga vädret iaf... 17 grader inte illa! Och grillning en dag som denna blev ju såklart ett måste... 

Nu är inbjudningskorten utkörda, barnen sover, Robin ritar på en tatuering... Och jag... Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0