Plugg!

Igår begav jag mig till skolan för några timmar tjatter och plugg med underbara Elise! Sen drog jag hem och hämtade lillgumman för en super mysig shopping tur på stan, vi hade även turen att bli bjudna på fika av moster! Lyx! 
Kvällen bjöd på fotbollsmöte för Pennys lag hon ska lira med i sommar, jag och Jenny har tagit på oss tränarrollen och det känns så spännande och roligt!!! Den 6 april blir det ledarutbildning, sen dras det hela igång den 26 april. Äntligen ska min lilla tjej få börja spela fotboll. Hoppas hon kommer älska det, som jag gör :)

Nu väntar jag på nygräddat bröd som älsklingen håller på ro ihop, sen blir det några timmars plugg ute i solen medans barnen är på förskolan och leker. 

Ha en bra fredag allesammans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0