Tillväxt-UL

Idag på förmiddagen så va jag hos min älskade barnmorska... Förhoppningsvis för sista gången under denna graviditet!!! För jag viiiiiiiiiill inte gå över, och tycker väll att jag borde få slippa det en gång iallafall :) men, det är bara att vänta och se! Allt såg iaf jätte bra ut, förutom då dom "vanliga problemen" med magen som vägrar växa och mamman som inte går upp i vikt. Men det är ju tydligen så jag funkar! Längtar verkligen att få träna upp kroppen igen och få tillbaka lite fotbolls lår och fotbolls rumpa :) men snart så!

I eftermiddag så har vi även vart på sista tillväxtultraljudet och nu ligger lillgrabben på + sidan igen... Barnmorskan säger att jag är ruskigt svår att göra UL på men att han MINST väger 3,3 kg... Men hon trodde snarare 3,5 kg. Sen kan det ju diffa 10% +- så det kommer säkert ut en 4 kg bebis ändå, haha! 

Imorrn väntar sista tentan.... Hur det än går (tror det kommer gå skit) så känns det FRUKTANSVÄRT skönt med ledighet sen!!!!! Jag ska göra mitt bästa så får vi se vart det bär helt enkelt! Nu ska jag läsa lite till innan ögonen knoppar igen! 

Hooooj!

Gomiddag!
Sötaste pojken i världen!

Kvällsplugg! (Men har nog mer glott i skålen😁)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0