Måndag!

Idag va det slut så lyxen att ha käre mannen hemma om dagarna då hans 10 gemensamma pappadagar har förbrukats. Men he ska nog gå fint ändå :)

Idag hade jag och barnen turen att få besök av Vera några timmar mitt på dagen, jag bjussade på lite lunch och lite gokaka. Vera är beräknad att få bebis om 6 dagar... Så nu hoppas man varje dag och natt att hon ska ringa och säga att det är på G, ska bli så mysigt att träffa deras lilla bebis också och se vem det är :)

Nu har jag och Robin just avnjutit en chipspåse och dipp, mums! Brasilien-Kamerun på tv:n... Riktigt bra match! Låt aldrig VM ta sluuuut!....



Våra tre hjärtan.
Reggy fick träffa sin farfar för första gången igår❤️

Ziggy älsklingen.


Min fina tös.


Nybadade Lill gubben.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0