BVC

Igår va vi på BVC och mätte och vägde Reggy... Han hade gått upp 410 g och vuxit 1,5 cm på 6 dagar...och väger nu 4300g och är 55,5 cm lång. Tänk att han imorrn redan är 3 veckor, sjukt vad tiden går... Är så konstigt det där, för på ett sett känns det som han föddes igår men samtidigt så känns det som han jämt funnits hos oss. Kärleken till ens barn är verkligen obeskrivlig ❤️

Igår eftermiddag så lämnade jag man och storbarn hemma för utflykt i skogen, och tog kärran och hämtade upp mor min för en sväng på festivalen och sen vidare upp till min mormor för att visa upp lilleman, bjudas på goofika och lite kanasta-spel, super trevlig eftermiddag!!!

Idag så hade vi turen att få besök av Vera och barn... Knåpade ihop en ananaspaj och köpte lite glass och bjussade på. Morsorna fick snacka av sig och barnen leka av sig, perfekt! Tack för en mysig stund!

Nu tatuerar gubben, alla barnen sussar, och jag njuter av soffhäng och fotboll.... Så skönt!

Gookväll!!

Puss prinsen!

Penny och Tindra.


Lova och Ziggy.


Vera myser och längtar efter deras bebis.


Nya coola kepsar, STORA, men vad gör det :)


Reggy.


Penny.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0