Grattis Vera och Ludde!

Kan inte sluta skriva saker om vädret... Jag njuter varje sekund av dagarna, det ända som skulle göra allt ytterligare perfekt är som Robin skulle vara hemma med oss! 
Vi har mestadels vart hemma om dagarna och haft det gött på gården, solat, busat, myst och badat i poolen, några mindre utflykter är det ända utöver, lite promenader osv. Idag när Robin kom hem från jobbe drog vi och tog ett dopp i örviken, skönt!

Igår va vi på 1 månaders läkarkontroll med Reggy... Gick super! Vi vägde och mätte honom och han har nu passerat 5 kg och är nästan 58 lång. Växer med andra ord mer än bra :)

7/7 fick ju Vera och Ludde deras tredje lilla underverk, en liten grabb. Jag är så sjukt glad för deras skull och jag längtar som tusan att få träffa honom!!! Tror vi ska få besöka dom imorrn... Jiiiihooo :) Stort grattis igen mina vänner ❤️

Bilder från dagarna!

Penny med kompis Nora.

Mysgubben.


Penny, Ziggy och sömntutan Reggy.








Mys.




Örviken.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0