31 grader!

Över 30 grader och jag njuuuuter! Så underbart skönt!!!! Hade en supermysig dag med mina små barn, pappa, Marianne och barnens "bonuskusin" Fanny igår, med bad i örviken först sen dra och hämta Robin för mys och middag i husvagnen deras. På kvällskvisten drog jag och lirade lite boll med laget... Kunde inte hålla mig längre... Såå sjukt kul :)

Idag har Penny vart med kusin Colin och faster och badat och jag och smågrabbarna har hängt här hemma på gården...käkat pizza, spelat spel och bara myst i solen. När Robin slutade drog vi och badade i örviken med fam. Lundström. Årets första dopp för mig... STORT kan jag lova för en badkruka som mig!!

Har även hunnit med en sväng på BVC med Reggy... Han är nu 1.5 månader och väger 5750g och är 60 cm lång... Stor!!! :)

Reggy gullunge!


Dricka i värmen!

Sover i skuggan.

Gummis.




Bad i örviken i afton.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0