1 månad.

Idag är det precis 1 månad kvar tills vi drar till Karibien, weeee fantastiskt jäkla underbart det ska bli!!!! Håller på längta ihjäl mig! Jag har börjat med keps-terapi på Reggy då han drar av sig den nästan direkt man sätter på honom en...haha! Tycker han borde va van, då han ändå hyfsat ofta har toppeluva på sig då jag tycker det är så gullit... Men icket! Vi får öva, öva!

Det har gått några dagar sen jag bloggade sist, och vi har hunnit med massor av trevligheter! Lucia på Ziggys förskola, dejter med Vera och Co. Fotbollsträningen, mys med familjen, middag hos Olov och Carina (typ det godaste jag ätit), och Penny har gjort sin första friidrottstävling! Hon va grymt duktig, särskilt i längd. Hon hoppande 2,40 och det va ändå första gången hon hoppat!

Idag är det däremot tråkigare... Penny fick magsjuka inatt, huvva! Nu är det över så nu får vi bara hoppas vi andra klarar oss!!!

Brorsorna badar.
Kulstötning.

Clara och Penny taggar!


Pappa-son-mys!
Rio och Ziggy som tomtenissar.

Så jävulst gott!


Penny och Mira påväg på maskerad hos Tuva.



Söta kepskillen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0