Måndag

Igår spelade både jag och Penny match... Jag fick ledigt från tränaruppdraget eftersom jag själv hade match. Småbrudarna förlorade, men Penny fick göra mål igen, och till helgen spelar dom sista matchen för i år... Känns trist, det är så roligt med matcher, Penny vill spela matcher helst varje dag. 
Min match då... VINST såklart, 3-0 och ett mål fick jag göra, så jäkla skönt!!! Till helgen väntas bortamatch i Ö-vik.

Idag så va det storhandling som stod på schemat efter vi lämnat Penny på skolan. Efter det så drog jag, ziggy och Reggy till Vera, Lova och Kalle för en kaffetår och kaka, sååå trevligt!
Robin drog och hämtade hem Penny från skolan... Sen har hon inte gjort annat än att spela fotboll till sovdax... Min lilla fotbollstjej ❤️

Imorrn ska jag och Reggy göra stan med Vera och Kalle, som på gamla tider, men då va det Penny och Tindra som låg i vagnarna... Så mysigt!

Reggy och Kalle!



Fotbollsbruden.

Skatekillen.


Lillgrabben.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0