Fotboll och skola.

Söndan va en riktig fotbollsdag men match för Penny först mot Morön... En riktigt jämn historia trots förlust med siffrorna 3-9... Och Penny fick göra två snygga mål och hon va såå duktig! Just nu är är det nästan bara fotboll som gäller för gumman... Hon vill spela heeela tiden och även följa på mina träningar. Det är så himla kul, och jag hoppas verkligen det håller i sig!!!

Efter hennes match begav vi oss en snabbis för att fira Robins lillebror oliver som fyllt år, sen vidare till min match mot Rönnskär. Det blev en skön seger trotts lite vajjit spel emellanåt, 5-1 och jag fick göra ett mål, så jävla skönt att ha hittat målet igen, nu är det bara lite kondis som saknas... Men snart så :)

Igår blev vi bjudna till Vera och barn på fika och kaffe, sååå mysigt, trevligt och gott!!! Som vanligt ❤️

Idag är det en STOR dag när Penny-gumman börjar förskoleklass...och ziggy börjar om dagis. Penny tyckte det kändes grymt kul och spännande imorse!  Vi föräldrar fick stanna en stund om vi ville med Penny sa ganska direkt att hon klarar sig själv... Så nu ligger jag i soffan och chillar med minstingen i familjen istället. Hade tänkt se paradise hotel men får det inte att funka... Får väll slå igen ögonen istället och sova en stund nu medans Reggy sussar!

Lilleman och Reggy.

Reggy och ziggy.


Dax för skola och dagis.



Lillen min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0