Augusti

Redan augusti... Skit! Snart är sommarn över.... Nästa helg ska vi på bröllop för en av mina bästa vänner, Sofia Carlsson och hennes Andre nere i Linköping. Man har vetat om bröllopet så otroligt länge, och längtat och längtat som tusan, årets höjdpunkt, men samtidigt inte velat längta för mycke då man vet att sommarn snart är över då bröllopet vart... Och nu är vi där!!! Jag vill iiiiiiinte ha vinter!!!! Tur vi har resan till dominikanska republiken att se fram emot i vinter!!

Fick min beställda klänning till bröllopet igår, blev sjukt nöjd! Hoppas det känns lika bra när jag ska bära den på riktig bara!! På tisdag ska håret fixas... :)

Ikväll ska vi få efterlängtat besök av Elise, Ronnie och deras lilla wilmer... Va säkert 1,5 månader sen sist då dom vart på semester... Ska bli så kul!!! ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0