Påsk!

Vart en härlig påsk med massor av roligheter! Pappa, hans fruga och farmor har vart här och firat mig, dejt med bästa brudarna ink. Sofia C som är hemma från Linköping, grillmiddag hos fina Malin, Matte och sötpruppen Leah, mys med familjen, påsklunch med svärmor, svägerska med familj, blivit tatuerad av älsklingen...mm..mm...mm...
 
Nu är brorsan här på besök från Luleå, grabbarna grillar och dricker hembryggd öl... Medans barnen leker och jag chillar i solen, livet är för härligt ;)

Här kommer några bilder från veckan.

Lilleman.
Gumman rullar...

Min farmor och Penny❤️

Påskbarnen Penny, Ziggy och Colin.


Tattooo.

Ebba och Penny




Jag och min gullpajk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0