Helg!

Vilken härlig vårdag vi fick igår...va ute nästan hela förmiddan i solen med barnen medans karln tatuerade. Idag är det ju däremot riktiga jäkla höstvindar vädergudarna bjussar på, huvva! Jag och Vera har vart på Norvalla och sett vårt lag spela cup... Vi höll på frysa ihjäl så mellan match 1 och 2 så drog vi på Waynes och fikade och mös på! Vi vann iallafall gruppen, så ikväll blir det kvartsfinal kl.21, men jag stannar hemma i soffan istället, så får vi se om det blir semi och final imorrn!!! Hoppas!!! 

Nu ska jag och familjen se gladiatorerna och mysa!!! 

Vår skatekille.
Båda älsklingarna.

Mys i hängmattan.

Jag och Penny, fotograf Ziggy.
Ziggy.

Bus.
Våran lilla plugghäst!!
Älskade Vera tog en powernap på stan ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0