Bak och främmen!

Senaste dagarna har bestått av baaaak!!! Hatar att baka, misslyckas nästan alltid! Men ibland måste man... Och kan väll säga att vissa saker smakar bättre än andra, men he få duga :) Det som blev bäst va bullarna... Och det kan väll bero på att det är det ända jag inte vart inblandad i, haha!

Idag så hade jag turen att efter skolan få besök av finaste Vera och barn. Alltid lika mysigt! Vi fikade och tjattrade, och barnen lekte och hade kul! 

Nu ska jag sätta mig och försöka plugga en stund, innan ögonen slår igen! 
Go kväll :)

nonstop cookies.

Bullbakning.


Fina Vera och Tindra.

Busungarna Lova och Ziggy.

Bus!


Gumman.

Fina blommor jag gick av mannen igår ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0