Snart helg.

Ännu en torsdag snart förbi och helgen börjar närma sig med stormsteg. Har just skickat iväg en svenska uppgift, känns alltid lika skönt när det är gjort, även en muntlig redovisning har avbockats idag, nice!
Annars så har det varit några riktit trevliga dagar som passerat... bokning av flyg och hotell inför EM-resan med Danne, Hanna... fika och bus hos underbara Vera och barn.... mys med min underbara familj, chill med dom bästa klasskompisarna man kan ha, Emma och Frida, och finfrämmen utan Kippe, Helena med barn en sväng.
Nu ska jag hoppa isäng.... en lång skoldag imorrn väntar!
Bilder från dagarna.
Harry på besök.
Harry och Ziggy bygger koja.
Min going.
Och mina andra 2 goingar :)

Kommentarer
Postat av: Lullan

Hej. Vart jobbar Robin nu, han åker inte bort längre va?

2012-03-16 @ 13:39:59
Postat av: sofia

Robin har jobbar hemma flera veckor förutom förra veckan. Nästa vecka ska han och jobba borta igen... då i Luleå.

2012-03-16 @ 14:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0