Skola.

Ett ÅR(!!!!) har nu gått, shit va fort tiden går!! Jag börjar vara jäkligt nervös för imorrn börjar jag ju om att plugga igen. Känns både roligt, spännande och lite tråkit. Hoppas, hoppas att jag hamnar i en bra klass!
.
Helgen har också gått sjukt fort. Vi har hunnit med massor! Både Sunnanå cupen, statsbesök, kalas, blivit bortbjudna, haft främmande här, mm,mm... Har vart en toppen helg med andra ord!
.
Nu ska vi se film och mysa!
.
Här kommer kort från helgens bravader!
Fredagsfrämmen.
Lovis
Lilla Märtis!                                                                Tindris.
Penny på skidor.
Jag och strumpan.
Pappapuss.
Jag och baby.
Söndags-främmande av Malin och Per & Ellie.
Poolarna Ellie och Ziggy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0