Fast!

Tur i oturen att jag är hemma med sjukt barn idag då ytterdörren har bestämmt sig för att inte öppnas... har verkligen gjort allt i min makt men den vägrar öppna sig! Jag är alltså fast i mitt egna hem!!
Tur man har underbar vän som både ska sjutsa hem Penny från dagis och hjälpa mig i samma veva, tusen tack Carina :)
Idag så är det andra dagen jag är hemma med Ziggy, han är tok förkyld! Snorig, hostig, lite feber och heeelt slut. Stackarn, ögonen bara hänger på honom! Ikväll kommer Robin hem, i rättan tid, har igentligen inte "tid" att vara borta från skolan... det är så viktigt att man är där och man vill ju inte missa något.
.
Nu ska jag bära upp gullpojken som slocknat på soffan, sen försöka göra läxa innan han vaknar! Bästa att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0