2012.

Ja jag må väll säga gooood fortsättning då! :)
.
Gårdagen/kvällen/natten spenderades hos Olov, Carina med familj och blev super trevlig och super god om man kan uttrycka sig så. Vi käkade, drack, käkade, och käkade... 5 rätters stod på menyn och bestod av:
*Musselpaj
*Hummersoppa
*Halstrad röding med citrusrisotto & apelsin och fänkolsbuljong
*Biff wellington med madeirasås & svamp-och kålbladstillbehör
*Chokladfondant
.
Vissa lite med mumsiga än andra om man får höra med mina smaklökar, men superkul att testa lite nya rätter och överlag så var det en TOPPEN middag :)
Alla dom söta barnen busade på i vanlig takt och hade nog lika kul som oss vuxna, tusen tack för en undertbart trevlig nyårs vänner!
.
Min fina nyårstjej.
Maten.
Fintjejerna.
och stiligagrabbarna.
Skååål!
Mina grabbar.
Lek.
Carina och Robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0