Seg fredag!

Har en hämsk huvudvärk idag, jag som aldrig har huvudvärk... och shit va drykt det är! Tror fanken jag har polyperna eller nått, aah jag får trycka några alvedon och missbruyka lite nässpray och hoppas på att det går om :)
Pga. huvudvärken så har det vart en riktit slapp dag. Kom hem från skolan strax före luch, sen har jag busat lite med barnen... vi har käkat hemmagjord pizza vilket ju inte är helt fel :) sen har jag sovit en stund, väldigt skönt! Nu sussar barnen och vi ska nog slå igång en rulle... hoppas på nån bra så jag håller mig vaken!
.
Kolla vilken fin outfits Penny har satt på sig ;)
Go och glad!

Kommentarer
Postat av: frida

Men huvva och nu blir jag ju ännu mer rörd när du trots sjukdom kommer förbi med en present! Krya på dig nu så vi kan ses i veckan :) puss

2012-02-03 @ 21:25:30
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0