Ebba målskytt!

Blev inge bad för mig igår... kom ju på att jag lovat Robins systerdotter Ebba och komma och kolla på hennes match, och klart jag inte kan skita i det då!! Ebba var supersuktig och hon gjorde ett mål, precis som hon lovar om jag skulle komma ;) Medans mina älslingar var och badade så passade jag  att ta ett varmt och skönt bad här hemma, inte så ofta man får riktit njuta av det i lugn och ro, underbart! :) När mina tre kom hem åkte vi direkt till min mamma för att avnjuta en underbart god middag, riktit trevligt och lyxit att slippa göra middag på hela helgen!
.
idag blir det att tagga, tagga, tagga... har match mot Nysätra kl. 16.00. Har lovat storvinst och minst 2 mål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0