Fredag hela dagen.

Vart en rikti kanon dag då jag först och främst fick sovmorgon till kl.10, sen när jag kom ner så hade mina kära fixat nybakta scones, kaffe m.m. underbart! Sen blev det efter lite om och men besök hos Frida och tösarna där även Vera med hennes flickor var. Frida hade gjort en supergod äppelpaj och kaffe, barnen busade och badade och vi morsor tjattrade och tjattrade...det vi gör bäst :) Supertrevligt!
.
Nu ska vi strax åka upp till stan och fira Robin morbror som fyllde 40 år igår. Hans mormor ska bjuda allihopa på middag på resturang, blir nog superb :)
.
Ha en superfredag allihopa!!!
.
Lilla Märtis.
Min buse.
Sötisarna Mollie & Tindra.
Fina Frida.                                                                och fina Vera & Lovis.
Penny, Tindra & Mollie badar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0