Fifa.

Robin har den årliga releasefesten idag av nya Fifa spelet, med Kippe & Jorra... nördar? Hmm, kan man väll kalla dom ;) Grabbarna skulle träffas här redan klockan två, så jag tog barnen och smet iväg med Carina och hennes småttingar till Leo's för bus istället. En toppen dag som vanligt på Leo's och i dessa vänners sällskap :)
Sen vi kom hem strax efter kl. 18 så har vi käkat pizza med grabbarna sen busat en massa på övervåningen. Vi har lekt att jag var pappa, Penny var mamma, och Ziggy var Penny... super kul ;) Vid kl. 20 så slocknade barnen och sen dess så har jag legat i sängen med datorn som sällskap... nu blir det nog en rulle innan det är dax att slå igen ögonen för idag, gokväll :)
Söta Rio.
Stortjejerna Mira & Penny.
Mina goingar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0