05.10

Kl. 05.10 så tyckte Ziggy att det va dax att gå upp, lite väl tidigt tyckte hans mamma men något val hade hon inte. Så en lååång dag har det varit, men vad gör det när det har vart en alldelens underbar en :)
Ekan fick oss på besök strax efter kl.9 som dom flesta torsdagarna när Penny är och busar på dagis. Innan det va dax att hämta hem henne han jag även baka en ny sorts kaka -browniefudgecheesecake. Tänkte testa något nytt och bjuda mitt främmande jag väntade. Strax före kl. 15 så kom Sara med hennes Lucas och Vera med hennes töser. Vi fikade, drack kaffe, tjattrade och tittade på när våra små barn busade på. Muper mysit!
Älsklingen kom hem ganska tidigt idag så vi har både hunnit avnjuta en tacos middag och busat en massa med barnen. Nu sussar kidzen, så mys och film står nu på schemat. Goo kväll :)

Mina goingar.
Söta Lucas.                                                              Solstrålen Lova.
Lucas & Ziggy.
Och Lova & Ziggy.
Brudarna Tindra & Penny.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kakan god? Om lägg ut receptet

2011-10-20 @ 22:03:03
Postat av: Anonym

Var kakan god? Om lägg ut receptet

2011-10-20 @ 22:03:23
Postat av: Sara

Kakan var SUPER god! Tack för idag brudar å killar...

2011-10-20 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0